Announcement

Collapse
No announcement yet.

Twijfels Voor Aanschaf van de Grenoble C5

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Twijfels Voor Aanschaf van de Grenoble C5

Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe elektrische fiets en de Gazelle Grenoble C5 staat hoog op mijn lijst. Toch merk ik dat ik nog veel vragen heb voordat ik de knoop doorhak. Op papier lijkt hij comfortabel en degelijk, maar ik vraag me af hoe hij zich houdt bij dagelijks gebruik. Vooral langere ritten en wisselende weersomstandigheden spelen voor mij een rol. Ik ben benieuwd hoe andere gebruikers de fiets ervaren na een paar maanden of zelfs jaren. Zijn er dingen die je pas later ontdekt, positief of juist minder?​

Hoe heeft jouw ervaring met dagelijks fietsen en het overstappen naar een elektrische fiets je kijk veranderd op wat echt belangrijk is bij een e-bike: snelheid, of juist comfort en ontspannen aankomen, vooral bij langere afstanden en harde tegenwind?

Comment

Ik fiets al jaren dagelijks naar mijn werk en begon pas recent na te denken over een elektrische fiets voor langere afstanden en tegenwind. Tijdens het vergelijken van verschillende modellen kwam ik midden in mijn zoektocht uit bij gazelle grenoble c5 en wat mij vooral opviel was de nadruk op comfort en stabiliteit. Dat zette me aan het denken dat een e-bike niet alleen om snelheid gaat, maar vooral om hoe ontspannen je aankomt.​

Comment

Working...
      X